הנשיא ביידן תוקף: "נתניהו גורם נזק לישראל; מבצע ברפיח – קו אדום"

חדשות קול חי 1 Comment on הנשיא ביידן תוקף: "נתניהו גורם נזק לישראל; מבצע ברפיח – קו אדום"

נשיא ארה"ב ביידן הלילה במתקפה חריפה, בראיון ל-NBC: "נתניהו גורם לישראל יותר נזק מתועלת בגישתו לעזה. כניסה לרפיח היא קו אדום – אבל לעולם לא אפסיק את הסיוע הצבאי לישראל. מעוניין לבוא לכנסת כדי להסביר לישראלים את עמדתו". לדבריו, ארה״ב "לא תקבל עוד 30 אלף הרוגים עזתים"

צילום: חיים צח \ לע"מ
17:38
26.04.24
אבי יעקב No Comments on בחזור הביתה: השר בן גביר נפצע בהתהפכות רכבו

התכניות האחרונות

ארכיון תוכניות

פוסטים אחרונים

תגיות

הנשיא ביידן אמר הלילה בריאיון שהוא מעוניין לשוב לישראל בקרוב ולנאום בכנסת בפני האזרחים. במהלך הריאיון הנשיא ביידן חזר שוב על כך שישראל פוגעת לטענתו ב״חפים מפשע״. לדבריו ארה״ב ״לא תקבל עוד 30 אלף הרוגים עזתים״

ביידן תקף ישירות את ראה"מ נתניהו ואמר: "נתניהו גורם לישראל יתר נזק מתועלת. יש דרכים אחרות להתמודד עם הטראומה שנגרמה על ידי חמאס. לנתניהו יש זכות להגן על ישראל ולהמשיך לתקוף את חמאס, אבל הוא חייב לשים לב יותר לחיי החפים מפשע שאבדו בגלל הפעולות שננקטו״.

על הסיוע לישראל: "לעולם לא אעזוב את ישראל, ההגנה עליה עדיין קריטית, אז אין קו אדום שבו אני הולך להפסיק לשלוח לה נשק או שלא תהיה לה את כיפת ברזל שתגן עליה. כניסה לרפיח היא קו אדום – אבל לעולם לא אפסיק את הסיוע הצבאי לישראל".

ובמקביל; ספינה של צבא ארה"ב עושה דרכה למזרח התיכון כדי להתחיל את הקמת הנמל הזמני בעזה. בהודעה של פיקוד המרכז של הצבא האמריקני CENTCOM, נמסר כי הספינה "גנרל פרנק ס. בסון" יצאה מהבסיס בווירג'יניה, פחות מ-36 שעות מנאום ביידן שבו הודיע על הקמת הרציף הימי שדרכו יועבר סיוע הומניטרי לרצועה.

ראש הממשלה לשעבר נפתלי בנט הגיב לביידן, בראיון באותו כלי תקשורת: ״אינני מקבל את דברי ביידן. הבעיה אינה מחסור במזון בעזה, אלא שחמאס חוטף את המזון שנכנס, מוכר בשוק השחור, וכך המזון לא מגיע לנזקקים״.

איש התקשורת הבכיר עמית סגל הגיב וכתב: "אגב בארה״ב הכותרות מביידן עוסקות בכלל בהתנצלותו על כך שכינה חשוד ברצח כ״מהגר לא חוקי״. ההגירה היא ה-נושא בבחירות האלה בארה״ב עם כל הכבוד לרפיח".



1 תגובות

מיין תגובות
  1. 1

    ביידן אידיוט ישראל מצפה מממשלת ישראל לא להקשיב לאידיוט . אחרת הם אידיוטים. ואז אנחנו שבחרנו בהם עוד יותר אידיוטים.